Bryggebygging.. (Dugnad 7 mai, klokken 12.)

Forrige uke ble den gamle brygga revet opp og sortert

20110423-140844.jpg

Og nå har jeg fått tak i div for å bygge en ny

2 stk dragere på 400x30x7cm og en som er ca 370cm lang til å legges ytterst under dragerne som stikker utover og skal bære brygga

20110423-141937.jpg

Jeg har også blitt tilbydt en betong kloss på 400x150cm og passe tykk, denne kunne jeg gravd ned inne på jordet og feste dragerne i denne. Spørsmålet er om denne alene klarer å bære vekta av brygga eller om jeg fortsatt må ha påler i ytterkant.
I tillegg har jeg en lang en som skal henge ytterst som utriggerne henger på igjen.

Jeg har forsøkt meg på frihåndstegning av slik jeg tenker det kan bygges, men er åpen for bedre forslag…

20110423-142635.jpg
Her har jeg tegnet inn sett ovenfra og sett fra siden.. Veldig basic tegninger som du ser.

Men, dessverre er jeg igjen nødt til å be om hjelp til å få dette bygget.
Hadde jeg vært frisk hadde jeg nok vært der i dag å snekret, men jeg testet og det er umulig å få gjort noe med bare ei hand og ett bein og null balanse..
Jeg må nok dessverre spørre om det er noen som kunne tenkt seg å hjulpet oss med å få bygget dette i nærmeste fremtid?
Ta kontakt på mail fu@atea.no eller via facebook, telefon osv, hadde vært glimrende om vi fant en dag det kunne passe for flere og få til en dugnad.
Båten er klar til sjøsetting og dugnadspilsen nærmer seg 🙂

er det mulig å kunne få noe til f.eks lørdag 7 mai?.
ta kontakt om du kan stille opp for en handikappet krøpling(midlertidig)

Legg igjen en kommentar